Pas had ik Wilfred aan de telefoon. Hij wilde ook een hangmappenkast kopen om z'n administratie netjes op te bergen. Toen vroeg hij of ik de namen ook op de mappen zet met geprinte labels. Nou, dat deed ik dus niet. Maar volgens Wilfred: "Hoe mooier je iets doet, hoe leuker je het vindt om het te doen en dus hoe makkelijker om het bij te houden". En dat wist ik ook wel, want met m'n sleutelkast heb ik dat ondervonden.
De hangmappenkast heeft drie laden. Dit is de bovenste lade. Die is bijn vol.
. .
Zo ziet het er van wat dichterbij gezien uit. Nu ik de foto zie denk ik, ik had de kaartjes even recht achter elkaar moeten zetten.
De hangmappenkast heeft drie laden. Dit is de bovenste lade. Die is bijn vol.
. .
Zo ziet het er van wat dichterbij gezien uit. Nu ik de foto zie denk ik, ik had de kaartjes even recht achter elkaar moeten zetten.
Als ik m'n sleutelkast niet zo netjes gemaakt had, ook alle hangers met de naam erop geprint en volgens een slim systeem genummerd, dan had ik het nooit zo netjes bijgehouden.
Nog wat dichterbij.
Goed, dan denk je heel zachtjes bij jezelf: "Nou, ik heb best alles netjes georganiseerdt". En dan kom je thuis en dan is er een mailtje van Carola met de volgende zin: "Thomas heeft vandaag een brief geschreven, ik zal de brief opsturen, zo leuk ("is de sguur netjes ?")" En dan sta je weer met allebei je benen op de grond. :-(
6 opmerkingen:
Mijn complimenten!
Ik heb er alle vertrouwen in dat u de schuur ook netjes kunt opruimen.
Dat ziet er wel heel netjes uit! Ik heb echter wel gemerkt dat je papieren niet mist als je ze gewoon weggooit. Wat afgewerkt is kan weg en wat niet afgewerkt is, moet afgewerkt worden.
@ Elsbeth: 4Wwe houden de moed erin.
@ Gert-Jan: Ja, dat geldt voor een groot deel als het over je privé adminstratie gaat, maar voor je werk ligt dat toch iets anders.
Hmmm, ging dus weer verkeerd, maar jullie snappen wel wie ik ben.
wow zeg... wat een organisatie!
nu weet ik van wie ik het heb!!!
Een reactie posten